Portredekitirtil Merhaba kızlar🙋🏻♀️ Ben tansiyonun sağdan ölçüldüğünü biliyordum şimdiye kadar. Ama tansiyon aleti aldım kullanma talimatında sol koldan ölçün diyor. Fark eder mi acaba hangi koldan ölçülmesi lazım?
DilanDag Portredekitirtil kalp sol tarafta olduğu için soldan ölçülmesinin daha sağlıklı olduğu söyleniyor 🌼
Dzeyy Portredekitirtil soldn ölçülüyo genelde sağdan ölçüldüğünde sola göre biraz daha düşük çıkıyo en iyisi soldan ölçmek
Merdgn Portredekitirtil hiç fark etmez öyle bişey yok :) Sağ-sol fark etmiyor.. Hatta her iki koldan ölçüm yapıldığında farka bakılabilir ancak. Aradaki farkın çok fazla olmaması gerekir ama sağ sol ayrımı yoktur.
Portredekitirtil DilanDag her zaman yüksek çıkan tansiyonum evde soldan ölçtüğümden beri tereddütteyim
Portredekitirtil Dzeyy şimdiye kadar sağ diye biliyordum soldan ölçtüğümden beri düşük çıkıyor anlamadım ama soldan ölçmeye devam edeceğim
Portredekitirtil Merdgn valla canım doktora soracam o da bence farketmez dicek. İşte tandiyonu hep 14 15 çıkan benim şimdi 10 çıkınca şaşırıyorum acaba bir yanlışlık mı var diyorum
ilkbahar Sol koldan ölçülüyor genelde ama sağdan da ölçüyosanız o az daha düşük oluyo..aradaki fark 20 den fazla olmamalı… Yani 120 140 diyorsanız 😄 12 -14 gibi diyosanız 2den fazla olmamalı 😁🙂