Şükürler olsun bugün 2 Li test için doktora gittim ultrasonda ense kalınlığı normal ve burun kemiği oluşmuş dedi herşey yolunda kan sonucum haftaya çıkıcak 🤲🏻🤲🏻 Bebeğimin cinsiyeti % 80 kız dedi herşeyin hayırlısı 12 haftalıkken cinsiyeti öğrenen var mı :))