Anne18 eğer yum 4 martta olmuşsa evet cikar çünkü 14 gün sonra test yapın deniyor ama sen hangi günde yumurtladıgini daha iyi bilirsin kuzum aşağıya doğru da Y yazmışsın 🙈 benim bir gün koyulaşır gibi oluyordu hah olucak diyip pik beklerken siliniyordu 🙄 döngünün 34.gününde pik oldu ama baya baya koyulasti 2gun sürdü. Pik olduğu öyle belliydi seninkilere bakıyorum insanı sasirtiyor🤦🏻♀️
Inşallah döllenme olmuştur da ondan koyu çıkıyordur eğer 4martta olduysa çıkar yani artık