Merhaba kızlar 36 haftalık hamileyim 30. haftamdan beri bebeğim Başüstü dönmüştü… Bugün bebeğim pozisyon değiştirdi döndü sanırım şu an yatay bir şekilde duruyor galiba ultrasona gitmedim ama ayaklarını hissedebiliyorum yan taraflarımda aranızda bu durumu yaşayan daha sonra bebeği tekrar doğum kanalına dönen var mı