Heyecanla hep buraya yazacagim günü bekliyordum ve o gun geldi gecti minik melegimi kucagima aldim. Rabbim herkese bu duyguyu yasatsin InsaAllah 🤗 Benim hikayem kizlar 41haftalikken son buldu. Pazartesi gununden beri (26.03) altima kacirir gibi az az akintim oluyordu pek aldirmadim bi iki gun bekledim zaten pesembe günü randevum vardi diye. Bu bi kac gun boyle devam edince gorumcemle birlikte carsamba günü hastaneye gittik (28.03) (8:00) megersem az az akan sey benim suyummus ve hemen yatisim yapildi cunku kac gundur suyum geliyordu. Hic sancim olmadigi icin suni sanci verildi, ilk verdikleri düstü bi tane daha verdiler ama hic sancim olmadi, sancim hic yoktu. Gece saat 5:30 da suyum tamamen patladi nstye bagladilar kendi sancilarim baslayinca saat 7:00 da dogumhaneye alindim ve 11de oglumu kucagima aldim🙈 Ben dogum yapamam diye korkan biri olarak tek yapmaniz gereken gelen sanciyi sakin karsilamak emin olun o zaman hic bisey hissetmiyorsunuz ve hersey cok kolay bi sekilde bitiyor😊 Rabbim hepinize kolay dogumlar nasip etsin, hepiniz saglikla kucaginiza alin InsaAllah ❤