Nehiriklim Bugün 6+2 olması gerekirken muaynede 5+6 görünen bebeğimizin kalp hızı 110 sizce normal mi? 140 okumuştum henüz erken mi haftasına göre bilen var mı?
ilkbahar Nehiriklim ben ilk kalp atışı duyduğumda 150 deyince doktor şaşırmıştım😮 oo yüksek galba dedim 🙄😬 yo bebeklerde 180e kadar normal demişti… Ozaman 6+4ttük normal alt sınır kaç bilmiyorum 🤷♀️