Kızlar 13.haftada özele gitmiştim çok erken ama %60 erkek ve değişmez muhtemelen demişti 16.haftadayim az önce doktordan geldim eşimin calistigi hastanede devlet Hastanesi’nde iki doktora göründüm cihazlar çok eski ama biri net bişi diyemem ama kız dedi diğer doktorda %90 kız dedi🤣 çok afalladım ve değişik hissediyorum yaa eşime kız bebeği çok yakıştırıyorum o yüzden çok sevindim ama doktordan çıkınca ilk lafim oğlumu kaybettim oldu şaşkınlıktan🤣🤣🤭