TospikAnne Herkese iyi pazarlar 😘 sizin önerebileceğiniz bir süt sağma makinesi var mı? Sizler ne kullanıyorsunuz?
TubaSari TospikAnne philips almistim bende ilk bebegimde cok kullandim simdi ikincisine kismet olursa kullanicam cok güzel bir urun masaj yaparak sut sagdiriyor acitmiyo
Estur TospikAnne canım yaaa bende almak istiyorum indirimdeyken ama herkes alma lazım olursa alırsın diyorlar. Birde başkasınınkini kullanmak sizce hijyenik mi ? Etrafımda yakınlarım var ama onlardan almak istemiyorum 🙈😂
Nilinannesi Ben ilk bebeğimde ebebekten milkyway almıştım. Çok severek ve rahatlıkla kullandım iyi ki almışım dediğim, verdiğim parayı sonuna kadar hakeden Harika bir ürün tavsiye ederim 🤗
Eagil Ben dun lansinoh aldim uzerine bikac eksigimi de aldim 100 tl hediye cekim oldu e bebekte. Ona da baska bi eksigimi alcam ama memnun kalirmiyim bilmiyorum 😊
TospikAnne Estur hayır canım başkasınınkini kullanma. Ben ablamınkini bile almıyorum kişisel şeyler sonuçta bunlar. Banada herkes lazım olur al dedi. Ama gerçekten de lazım birşey yani şöyle bi baktımda. Acil durumda memeni belki çıkarıp veremezsin o an bebeğine. Anlık idare eder seni. Yada acil biryere gitmen lazım bebeğini annene bıraktın hemen sağıp bıraktığın sütü verirler. Tabi sadece bunlardan ibaret değil lazım olması.