Axxxx Programa göre 40+3 deyim ama doktorum 39 dasin diyo hangisi dogru ? Hicbir dogum belirtim yok. Dahada bekleriz almayiz diyo. En son adet tarihim 8 haziran. Kafam cok karisti benim gibi olanlar varmi bekleyenler