Merveb46 Merhaba virüsten dolayı detaylı ultrason randevumu yarına aldım 19+4 oluyorum yarın 19 haftalık gidenler bebeğin bütün organlarını görebildiniz mi gelişimi tamamlanmış mıydı
Hlee Merveb46 Haftam da girmiştim tabi ki tamamlanmış her yerine tek tek bakılıyor yüzünü de gösterirse net bi şekilde görürsünüz
Merveb46 Hlee geçen bir postta görmüştüm 19 haftalıklen gittiği için doktor birşeyi görememiş 3 hafta sonra tekrar gel demişti aynı durumla karşılaşmak istemiyorum açıkçası
Hasibeee Merveb46 canım ben de dün 19 haftalıkken giden bir arkadaşın yeterli görüntü alınamadığı için doktorun 2-3 hafta sonra tekrar gelmesini istediğini okumuştum.
Hlee Merveb46 ben 20. Haftam da gittim dediğim gibi herseyi tek ye inceledi bi problem çıkmadı heeseyi çok normal . Çok güzel pozlarda verd kızım yüzünü de çok net gördük ☺️