Minnosunannesi Haftadayım. El ve ayaklarım çok şişiyordu . Aslında hamilelik dışında uygulanan bi tarif ama ben yine denemek istedim faydasını gördüm. Sizde doktorunuza danışarak içebilirsiniz . Suyun içine ; 1 dilim elma 1 dilim portakal 1 dilim limon 1 yada 2 çubuk tarçın 1 yada 2 karanfil tanesi ( isteğe bağlı zencefil) *1,2 tane şeklinde karabiber Sürahinin içine bunları koyup gün içinde 5 bardak içebilirsiniz.
Nilinannesi Çok faydalı bir paylaşım olmuş, teşekkürler. 🤗 bende ayağımdaki ödemlerden çok muzdaribim inşallah çok yararını görürüz hep birlikte 😍