Esraa31 Kızlar çok kararsız kaldık park beşik mi yoksa mobilya beşik mi alsak diye tecrübeli anneler fikirlerini paylaşabilir mi lütfen sizce hangisi daha iyi ve kullanışlı?
UraSsmom Ben park beşik aldım oda yapmadığım için ve kendi evim olmadığı için kullanışlı duruyo arkadaşlarımdan da kullananlar memnun.