Sorum şu şuan 37 haftalık hamileyim 36. Haftada nst de sancı çıktı ve Çatı kontrolünde rahimim yumuşacığını söyledi doktor benim gibi olan var mı aranızda ne zaman Doğum gerçekleşebilir? Yardımcısı olur musunuz? Allah rıza için. Doktorum bu ayın 15 inde hastaneden ayrılıyormuş o gitmeden doğumumu yapmak istiyorum o yüzden soruyorum