Merhaba arkadaşlar bugün 50 mg şeker yüklemesi yaptırdım ve sonucum 156 çıktı. Doktor haftaya gel 100 lük yapıcaz dedi. Yapmama gibi bir durumda sonucu ne olur dedim şeker hastalığın var mı yok mu anlayamayız dedi ona göre diyet vericez dedi sizce değerim çok mu yüksek ne yapmam gerekiyor o şurubu birde içmek istemiyorum benim gibi olupta sonradan değerleri düzelen var mı acaba moralim çok bozuk