Bir kızım var,ikinci olsun dedik 2 yıl sonra korunmayı bıraktık,olmadı,3 ay 5 ay 1 yıl 2 yıl…
bu arada tahililler felan yaptırdık bende sorun yoktu,eşimde sorun vardı zor olur felan dediler,aşılama yapalım dediler denedik tutmadı..dedik artık tek çare tüp bebek..karar verdik sayılır.2,5 yıl geçti..Derken hiçbirşeye gerek kalmadan hamile olduğumu öğrendim😊Ol diyince oluyor,herşeyin bir zamanı varmış demek diyip oturdum😊Demem o ki inan olucaktır,tabiki tahlillerini yaptır ama asla umutsuzluk yaşama..Hiç kafana takma üzülme,rabbim senin için hayırlısını daha iyi biliyor🤲🏽❤️