Zuleyha1 Merhaba anneler bugün 33 hafta olduk 1800 gram dedi doktorumuz tereddüt ediyorum zayıf diye sizce normal mi
BadeYaman Zuleyha1 benımde 2000gram başkalarıyla kıyaslayınca az doktorda cok tombul bı bebek olmıcak dedı ama bu saglıksız oldugu anlamına gelmez genlerle alakalı dedı
Elif6161 Zuleyha1 banada 32 de 1889 dedi az dedi sanki illa 2 kilomu olması lazım dicektim ona yani 33 de gel yine bakıcam dedi tedirgin etti beni 😥
zelis63 Zuleyha1 benmde o haftalarda 2 kiloydu canm 37 haftada 3 bucuk kilo olmustu bundan sonra daha hızlı alıyolar panik yapma hiç canm
Zuleyha1 29 haftalıkkende 950 gram olunca kıyaslama yapınca tedirgin oluyo insan şuan yine tedirgin oldum zayıf doğsun istemiyor insan 😔
Bhralsnck Ben 29. Haftamda gittiğimde 1650 gramdı suan 33 olduk işte bakalım bu hafta gidicez kac kilo olmuşuz
Kayarozlem8023 32 haftalıkken 1690 gramdı bence canınızı sıkmayın en az 2 buçuk 3 arası doğacak demek bu ki gayet iyi bir kilo doğduktan sonra daha hızlı alıyorlar
Gunay_18 Zuleyha1 bizimde 31 haftada 1219 Gr bebeğim tek damarla besleniyor evet üzülüyorum ama elimden gelen hiç bişey yok ne çocuğa kilo aldırır dedilerse hepsini yedim sağlıkla zamanında alalım kucaklarimiza insallah
CEYDAKAAN Gunay_18 ben 32.haftada 1670di 33.haftada 1780 ’di yarın kont var 34 hafta oluyor 100 grm almışsa bebek doğum gerceklesecek hayirlisiyla doğsun inşallah
Pinky_ 33+2de 2000gramdı şimdi 34+2 2167olmuş bende bilemiyorum bir hafta geriden geliyor dedi doktor
CEYDAKAAN Zuleyha1 ben 33+0 da 1780 grm di yani geven haftaya nazaran 100 grm almis eğer bu haftada 100 grm alırsa doğum gerceklesecek