SecretaryMother Bugün doktor kontrolüm vardı ve ultrasonda bebeğimin gelişiminin 1 hafta geriden geldiğini söyledi doktorum 18 haftalığım ama bebek 17 görünüyor 3 hafta sonra ayrıntılı için randevu verdi çok üzgünüm şu an birşey olmaz değil mi? Acaba stres kaynaklı mı nolur bilen bişey söylesin, başına gelen yaşayan oldu mu böyle bi durum 😭😭
Kbr_71 SecretaryMother herkezde oluyor geri olanda ileri olanda var 1 hafta normal kendine stres yapma benim bazen 1 hafta geri olduğu oldu diger kontrolümde gününde çıktı sonra 2 hafta ileri çıktı
derindemir SecretaryMother forumda aratın geriden gelmeyi.bunu yaşayan bir sürü kişi var.onları okursanız içiniz rahatlar
Deletedmom138 SecretaryMother çok normal benimde hep önden gidiyor bazılarınında hep geriden gidiyor sorun yok mmlik hesaplara takılma kuzu
Deleted5544 benimde detaylıda 2 gün, sonraki hafta 5 gün, sonraki hafta 1 hafta geriden gelmeye basladı. bu hafta gününü yakaladı. insan ister istemez kafaya takıyor ama ben süte nesquik karıştırdım öyle düzeldi galiba