fatoburki arkadasimin oglu 25 haftada 500 gr dogdu simdi 2 yasinda onlar cok guclu oluyor annesi bolca dua edelim ona Rabbim sifa kuvvet versin insallah
gencerr Gizemdmr neden o kadar erken oldu acaba bende de sanci cok var 28 haftaligim normal dogummu oldu acaba
Benhepbeklerim Çok geçmiş olsun İnşallah kucağınıza alıp seveceğiniz günlerde olur. Dilerim biran önce iyi olur yavrunuz.
Ahmedinannesi Rabbim yardımcınız olsun,sabır versin inşallah,evladınıza da tez vakitte sağlık sıhhat nasip etsin.Dualarım sizinle,güzel haberlerinizi bekliyorum inşallah💞
pamuksekerinannesi Gizemdmr Allah’ım Şafi adıyla şifa göndersin sağlıkla büyüsün İnşallah.. Dualarım seninle olacak cnm İnşallahhhh en kısa zamanda toparlar ve kucağına alırsın bi an önce yavrunu🙏🙏