Kızlar ya daha dün doktora gittim 15+2 yim doktor her gittiğimde aynı şeyi diyor %90 koz ama %100 demiyorum diyor iki hafta sonra gel net söylerim diyor ben nasıl belli değil mi yani net dedim boş bi duvara sırt dönmüş ve tahmin yürütmeye çalışıyoruz diyor sonra ultrasonu izletmeye başladı bana bebek yüz üstü yatıyor yüzü gözükmüyor dedi ee o zaman nasıl gördün de %90 diyorsun dicektim de çekindim diyemedim😒😒😒😒😒