syunver Kızlar karnimda titreşime alınmış telefon varmış gibi titriyor sanki bebek sizce neden sizdede böyle olan varmı 38 haftalığım şuan😊
Tbaaa syunver ya bende de çokça oluyo 31. Haftadayım. Okuduğumda bebek kordonla oynuyo yazıyordu 🤭 Öyle midir acaba
Neriman4413 Bende diom bu çoçuk içerde ne yapıo böle die ben yapmaya çalışıyorum o şekilde imkansız olmuyo vay küçük yaramazlar kendilerine eğlence arıyolar 🥰🥰🥰🥰