İlk çatlatma iğnemi oldum fakat bu ay da gebelik elde edemedim, adet oldum :( . Doktoruma yeniden takıp için ne zaman gelebilirim diye sorduğumda, bu ay gelme dinlen dedi. Yani ikinci ay için yumurta takibine başlayıp, peşine çatlatma iğnesi yapmak istemedi. Çatlatma iğnesinin peş peşe yapılması sakıncalı mı bilgisi olan var mı?