sukranaslier Suna_01 73 olduk 58 den 🤦♀️🤦♀️🤦♀️ Doktor korkma dedi 8 kilo garanti gidecek zaten dedi bebeğim iyi olsunda 2500 kg bebeğim
Edissevil Merhaba bende 33+2 tim şekerim yok şeker yüklemem felan hep iyi çıktı ama doktor bebeğimiz tombiş biraz dedi suan 2780 normal mi
Tuba_27 Suna_01 63 le hamile kaldım 74 olmuşum 🙄 yarın kontrolüm var bakalım bebiş nekadar bu kilolar nasıl gidicek bilmiyorum
Suna_01 Tuba_27 bizdeki kilonin yarısi zaten bebişin ağırlığı inşallah gider birden kuzum süt olsun diye homidi gırtlak herşeyi yemiycez bol su içecez 😅😅🙈🙈🤗🤗