Esra_cglr Kızlar bugun nst cekildim nstde sancılarım sürekli 50de seyrediyor 40 50.60 civarı gidip geliyor.ne 30a dusuyor ne 70e falan cikiyor.sizce bu sancım.var demekmi oluyor?
Yesim015 Esra_cglr sanci canım bu ağrı kesici vurulmak lazım eğer doğum haftanda değilsen hafifletmen gerekir bende aynisi ýasadim
Meren429 Esra_cglr canim sanci olsa mutlaka soyler ve onlemini alir doktor telas yapma. Ben 30. Haftadayim bendede sanci cikiyor 😔 magnezyumu artirdi. Enfeksiyondan benimki
Esra_cglr Bbyshine cok guzel deyip duruyor beni telaslandirmamak icin sancimin oldugunu soyleyecegini sanmiyorum.daha erken oldugu icin.
Cherry5 Esra_cglr bu haftalarda bu değerler normal bence emin değilim tabiki kendimden yola çıkıyorum benim 100 civarı çıkıyor hala bir şey yok 😅
Esra_cglr Cherry5 bilemiyorum 100 u gormedim daha ama sancim var valla adet sancisi gibi hissediyorum sanciyi
Esra_cglr tambirminnos dakkada bir 50ye cikan bi grafik degil yanliz benimki.direk 40lardan baslayip 50 60 arasi inip.cikan bir grafik.hani 0dan 50 ye 10dan 50ye cikan bir grafik degil.direk 40tan 50den baslio grafik hic inmiyor 30 20 10lara..anlatabildimmi bilemiyorumda
tambirminnos Tuba-27 doğum demedim zaten 50 üstü sancı sayılıyor dedim hemşireyim canım biliyorum kaçla alındığını
Gkc61 Ben 37+1 haftalık hamileyim ben dün nstde 150.170 ler gördüm ama sancım yok dedi anlamıyorum sizce nedir var mıdır yok mudur?
tambirminnos mavis-love sadece bi tane gordüm ama oda yeterli deģil canim sancıda onemli olan kac dk da bir geldigi ve ne kadar süre olduģu
tambirminnos Esra_cglr anladım sürekli var peki sen hissediyor musun kasılmalarıni toplanmasini felan
tambirminnos Esra_cglr [url=https://hizliresim.com/04etjv][img]https://i.hizliresim.com/04etjv.jpg[/img][/url] bak canim mesela benim burda sancılarim düzenli ama 60larda yeterli değil ve kısa süreli
Esra_cglr Meren429 yok telas etmiyorum hayirlisiyla gelsinde bnmki merak saadece.sizede cok gecmis olsun daha sizinki baya erknmis