Sbelllllllll Arkadaşlar bende kist var dediler ve kese oluşmuş ama içi şuan boş dediler bu durumu yaşayanlar varsa yazabilirmi
ZhraB Sbelllllllll daha yenisn bkle bnada kese gözukuyor kac hafta sonra gel kalp atısna baklm dedi fazla doktora bırakma kendni insanı mahvedıyorlar
Sbelllllllll Zeynepppp- ona benzer bisey dedi ama tam hatırlamıyorum 2 haftaya içine girer dedi kan değerim bugün 26821.10 cikti
Zeynepppp- Sbelllllllll inşallah hayırlısıyla kalp atışlarını duyarsınız sakin olup beklemek gerek bende çok stres yapmıştım doktor yolk sac kesesi oluşmuş bu bize bebeğin büyük ihtimal oluşacağı ı gösterir demişti