ebrucetin Benim göbeğim hiç çıkmadı ilk gebeliğim 25 hafta oluyorum bugün minnacık bile çıkmadı :) göbüşleri çıkan varmı bu haftalarda 24,25,26,27
tugbaayaz ebrucetin valla ben 17+5 im göbeğim aldı başını gidiyor hiç atmıyim gören 6 aydan fazla duruyor diyor sanırsam iç karnım dar ondan böyle oldu normaldede azcık göbüşüm vardı hep duyuyorum 30 dan sonra birden çıkıyor diye sizinkide öyle olabilir
Mrvcnn ebrucetin 22 hafta olduk benimde belli belirsiz gobegim bazen var gibi bazen yok gibi bebek değil göbek diyorum hep 🤷🏻♀️🤣
ZhraB ebrucetin bnmde o haftada hic cıkmadı su an 34 haftaym yeni birz cıkmıs su an sanki 6 aylık hamile gbiym kucuk göbegım
Ayse-elifim35 EbruIrmakAhmet aaa sninki ne kadar benimkie beziyor 😅benim s boyle sivri ve havada anki alti yok tepede.cinsiyeti ne acaba sizin bebusin bajakyim cidden cinsyet etkiliyorr mu
Ezgi05 O haftalarda benim de hiç yoktu karnım şimdi ise 32 haftalığız https://imgyukle.com/i/Jrs8jP 😄
Mvlildz ebrucetin Ben daha 7+1 haftalığım ama bi an önce göbüşüm çıksın istiyorummm ve zaman geçmiyor inşallah küçük göbekli bi hamilelik geçirmem 😂
Ayse-elifim35 EbruIrmakAhmet benimki de erkek . demek benziyor karınlar .ayni şekil çıktı karnim benim de canim🤭