Ayse13 aynen dün benim de kontrolüm vardı bir şey olsa söylerdi diye düşünüyorum dün de herşey normal dedi haftaiçi olursa giderim diyorum dün biraz yürüdüm belim ağrıyordu akşam belki ondan olmuştur gecen sefer olduğunda kendini yorduysan ayakta çok kaldıysan ondan olmuştur demişti doktorum. Beklemedeyim şuan 😑