Rabia88 canım benim bebiş de çok gazlı doktor kolik dedi 40 ı çıktıktan sonra biraz düzeldi ama hala ağlama krizleri tutuyo gaz giderici damlalardan kullan çok çeşidini denedim hiç biri yaramamıştı sadece metsil biraz yardımcı oldu. Bide bol bol karnına masaj yap her altını değiştirdiğinde falan yap krizi tutmadan yani çünkü ağlamaya başladılar mı karnına dokundurmuyolar