Deletedmom138 iyi barii
ya demin düşündümde apartmana girerken küçük merdiven var 3 basamaklı orda kaldırmak zorundayım rampa yok. Arabayida apartmana girince asagaya koyarım sanirim
cunku eve çıkartma imkanımız yok yada kapıya koymaya yerimiz yok. Ya asagaya merdiven altına yada depoya koyabilirim ama orayada merdivenle inmem gerekiyor orayda koyarsam mecbur 15/20 basamaklik bi merdiven çıkman gerekiyor tekrar. onun haricinde otobüse filan binerken kaldırmam gerekebilir ay bilemedim ki
su an düşünüyorum hesaplıyorum isin içinden çıkamadım 🥴🤣 arabanın kendisi 10,5 kiloymus.