Elaaaaa kusmalar 15. Hafta gibi iyice azaldı. Sadece sabah kusmaya başladım. 18-19 a doğru sabah kusmaları da iyice geçti. Ama mesela hala ağzımın tadı bozuk. Midemden acı su geliyor. Ama en azından normal besleniyorum. Bir şeylerden iğrenmiyorum. Dışarı çıkıp hayatımı sürdürebiliyorum en önemlisi. Ben 3 ay hiç yalnız evden çıkamadım. Çıktığımda da en fazla 1 saat yanımda biriyle. Hepsi geride kaldı şükürler olsun