Lina1 Gamze8001 ben gıdıyorum canım algomede gıdıyordum ama memnun kalmadım ama benım az kaldı doğuma keşke en başından ersın beye gıtseymışim
Gamze8001 Kivimm bende ersin beye bir defa gittim normalde şehir hastanesine gidiyorum 34 haftalıgım bu virüsten dolayı oraya gitmek istemiyoruz dogum için ikisinden birini tercih edicez ama kararsızız
Gamze8001 Kivimm zaten benimde sezeryan olucak ta hangisi daha iyi bilmiyorum hangi hastane daha temiz 😔 bu durum bizi mahvetti
Gamze8001 Kivimm sefa arlıere çok iyi Bi doktor çok memnunum sezeryanı da o yapacaktı 11 nisana gün vermişti ama bu virüs vakaları yüzüne napcaz bilmiyom
busra2512 Ben normalde Aydın da yaşıyorum ama Adana lıyım tatil için Adana ya gittim o zaman bir kontrol e gideyim şehir hastanesine dedim pişman oldum
busra2512 Gamze8001 bebeğin cinsiyetini sorduğumda bana ultrason cihazı kaliteli değil onu söyleyemem dedi bebeğe kendi baktı bi defa ekranı çevirip bana göstermedi sorulara cevap vermedi
Gamze8001 Lina1 1 hafta var dogumuma 2 oldu özgür beye gidiyorum algomede memnun kaldım onda dogum yapıcam nasip olursa 10 nisanda