Neslihanunel Kızlar dün aktardan badem ve kakao yağı aldım 4 aya giricem bir hafta sonra. Nasıl kullanıcam ikisini göbeğime bilen var mı
defnemila Neslihanunel kullanımını bilmem ama badem yağı bende aşırı tüğlenme yaptığı için kullanmıyorum öncesinden deneyip tecrübe etmiştim bebek yağı kullanıyorum 31. Haftadayım hala çatlak olmadı şükür. 😅