beyzabali76 27 haftalik hamileyim arkadaşlar yarın doktor kontrolüm var bi sıkıntım yok çok şükür bu ara hastaneye gitmeye korkuyorum sizce gitmelimiyim ?
juliet beyzabali76 tvde falan eğer bi sıkıntı yoksa kontrol için gidilmemeli diyor hastanelerde geri çeviriyor zaten ama siz yine de doktorunuza danışın bence. Benimde haftaya pazartesi gitmem lazım 32. Haftam olduğu için doktora sorup gidicem
AtaMommy beyzabali76 korkma tak maskeni eldivenini kolonyanı felan al yanına dokunma bir yere doktorun dokunduğu yerlerini de kolonyayla sil kontrolden sonra eve gelince kıyafetlerini direkt makineye at sende bi duşa gir tuzlu suyu burnuna çek gargara yap
Serife3304 beyzabali76 ben de cuma günü gitcem 32. Haftayı geçtik artık doktorumu aradım gel dedi mecbur gitcem yani
Ceylan35 beyzabali76 ben şuan hastanedeyim içim rahat etmedi Allah göstermesin ters giden bir durum olur 33 haftalığım vicdan azabından kurtulamam doktor gelme dediği takdirde gelmicem yoksa gelicem
Busimss beyzabali76 bebeğinin kontrolü sonuçta her türlü önlemi alıp gitmen gerekir gitmemekte ne demek 🙄