Damla0909 Selam hanımlar 😊 Uniqon.com dan 10lu hastane çıkışı alan var mı kalitesi nasil yıkadınız mı solma oldu mu? Alan varsa fotograf paylaşabilir misiniz 😍 @Beyzasahin Sizin youtube da bir videonuzda görmüştüm çok beğendim bende yaptırmak istiyorum 😊
Melike3777 Damla0909 Canım o sayfadan alıpta rengi soluk geldi diyen bi kaç kişi vardı post açmışlardı hatta bende tugbakugu_forbaby den yaptırdım güzel geldi kumaşı felan iyiydi renk değişikliği felanda yapıyorlar istediğin gibi
Yasminsel Ben çok beğendim yıkıyacam bu hafta üzerinde talimatları var yıkama ile ilgili tavsiye ederim
Damla0909 Yasminsel cok tesekkurler. Şuan sitesinde kampanya var 180 den 130 a düşmüş bende değerlendirmek istedim. Sagolun 😊
Eda1231 Islim123 instagramdan mi sipariş verdiniz sitesinden mi ben yazdım dönen olmadı. Merak ettim sormak istedim
Damla0909 Eda1231 sanırım sitesinden sipariş vermiş:) şuan indirim var 10 lu hastane çıkışı 180 yerine 130 tl. Uygun bence. Dışarda normal 10lu setler 100 tl
Damla0909 Eda1231 Ben bu iki model arasında kaldim 😊 Hem kız hem erkeğe uygun olsun istiyorum karar veremedim 🤗 [url=https://hizliresim.com/inrw7U][img]https://i.hizliresim.com/inrw7U.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/76DDCF][img]https://i.hizliresim.com/76DDCF.jpg[/img][/url]
Eda1231 Damla0909 ikisinde çok beğendim valla canım çok güzeller ama Koza da uygun olsun istiyorsan ismi toprak yazan bence Aslan direk erkek düşündürüyor kendi fikrim. İkisi de çok güzel
Eda1231 Selen01 evet ya çok geç geliyor 10 gün içinde geliyor resmî tatiller ve hafta sonları sayılmıyor dediler birde.