Merhabalar Anneler ;
bugün dörtlü test sonucumuz için hastaneye gitik doktor bize özürlü olma oranı az dedi bu ne demek acaba soramadım doktora aşırı korkudan ve hastane ortamı olması sebebiyle hastaneden hemen çıkmak istedm malum gündem korona ama eve geldikten sonra çok pişman oldum ne anlama geldiğini anlayamıyorum daha önce böyle birşey yaşayan varmı ?