22+5 de gittim.Doktorum Ünal Yirmibeş in önerisiyle HASAN URCU GÖRÜNTÜLEME MERKEZİnde yaptırdım.Güllük caddesinde yeri.Ben yaptırdığım zaman 300 tl idi şimdi 350 olmuş sanırım.Doktor zaten rapor olarak ve CD olarak veriyor.Ben aynı gün içinde 3 kere baktırmış oldum çünkü doktor tamamen görene kadar beklicez gezin gelin yine bakayım dedi göremediğim yerler var dedi. 3üncü de bizim kız anca tüm vücut ve organları gösterdi 😃