Merhaba kızlar,Sakaryalı arkadaşlarım AdaTıp ta detaylı usg deneyimlerinizi merak ediyorum,Doktorum Filiz Hanım 1ay sonra gel radyologda ya da profta randevunu oluşturalım dedi,ne yapsam bilemedim,kaç dk sürüyor ilgileri nasıl merak ediyorum,daha önceden radyoloğa gitmiştim Bülent Beydi sanırım geçen yıl kürtaj olmadan önce raporu o çıkarmıştı