ANNE OLDUUUMMM😍 40+0🤰🏻
Merhaba Hanımlar, hamileliğimin başından sonuna gayet güzel bir süreç geçirdim. En ufak sıkıntı yaşamadım. Çalışıyordum. Çok hareketliydim. Düzenli olarak pilates hurma squat vs herşeyi yapıyordum. Ve 37de işten izin aldıktan sonra muayenelerim sıklaştı. Doktorum her seferinde alttan baktı çünkü bebeğim kafasını kanala sokmadı. Ve aşağı inmedi. Zaten geç de dönmüştü baş aşağı. Ben 39+5te gittiğimde doktorum bana pat diye bu bebek bi haftaya on güne de gelmez. Yani gelirse çok zoru başarmış olur. Gel alalım bebeği dedi. Ben tabi o an yıkıldım. Çünkü normal doğumdan da korkuyordum ama ameliyat olmak bana zor geliyordu. Neyse eve gittim ve hamileliğimde ilk kez ağladım😅 hem de sürekli. Aileleri aradık geldiler. Bi karar verecektik. Ben de hemen devletten de bir randevu aldım özeldeki doktorum acaba beklemek istemiyor mu gibi şüphe geldi. Ve gittim. Ama bana o da maksimum 5-6 gün daha bekleriz ama gelmezse ben suni sancı veririm dedi. Ne açılma ne nişan ne yumusama ben suni sancı ile başlayıp dönemem sezaryen olur dedim. Özele geldik. Zaten hastaneler dolu virüs bi yandan. Doktorum yine güzelce açıkladı beklemek istersen bekle vs diye. Ama ben bebeğim için korku içindeyim suyu az kanala girmedi falan. Ben düşünürken eşimle doktorum alalım hadi dediler😅 Neyse ki herşeyimiz hazır anneler de geldi. Girdim doğuma. Ve ne olsun 30 dk sonra odadaydım bebek yanımda ben uyuşuk🙈 ve hemen emzirdim. Beyaz süt gelmedi tabi sarı su gibi bişeydi. Emzirdim mama verdm ve bugün taburcu olacağım. Sezaryenden çok korkmustm ama ağrı kesici verdiklerinden sadece oturup kalkarken sızı oldu. Çıktıktan sonra kahve çikolata vs yemedim. Sadece kayısı komposto ve su içtim hep. Gazım ayağa kalkmadan geldi. Size tavsiyelerim, kesinlikle stres yapmayın. Herşey olacağına varıyor. Hastane çantanızda eksik bulundurmayın. Hastanede herşeye dirayetli olmaya çalışın. Ve yanınızda size bakan kişi annenizde olsa pratik ve bebek konusunda başarılı olsun. Ayrıca ortalık kötü sizi ziyarete herkesi almicaklar özel hast bile olsa. Çekim vs düşünüyorsanız iptal olacak muhtemelen. Ve eşiniz tüm süreçte yanınızda olsun🥰 Korkmayın normal ya da sezaryen. Bebeğinizi alınca uçup gidiyor🤰🏻