Susamvemom bende pıhtılaşma var,ama gebelık kayıplarım bu yuzden degıl tedbır alındıktan sonra öncedem bılıp ıgne ılac kullandıktan sonra problem yaşayan ne yazıkkı yok Fakat cok zor bır durum. şöyleki uzun yıllardır ıgne ve ılac kullanıyorum. gebe kalmak ıcın degıl kendı hayatım ıcın. tehlikeli bır durum çünkü bu. ne kadar çevremde ınsan arkadaşlarım varsa hep yönlendırdım gıdın yaptırın baktırın kayıp yaşamadan bakmıyor devlettekıler gerekırse yalan söyleyın yaptırın dedım, araştırmalara ve doktorlarımın bılgısıne göre pko polikistik over olan hastaların %76 sında çok daha fazla görülüyor bu durum. nerede adetı duzensız hafıf kılosu olan kişi görsem tanısam hemen yönlendırme yapıyorum. ciddiye almak gerekır bu durumu. Cok yakın bır arkadaşım nadır pkolardan. yanı şöyle, kılosu olmayan ama ilaçsız adet olamayan bı pko. çok sık görülen bı vaka degıl. ama okadar ağır kı unıversıtelere konu olmak üzere. Aşılama ile hamile kaldı, cok ısrar ettım ne olur yaptır bı test bak cok apır pkosun böyle ıhtımal var hamile kalırsan bebek beslememez nolur yaptır. Dınletemedım. 7 aylık karnında öldü bebeği.. genetık sonucında pıhtılaşmadan olduğu anlaşıldı ölu doğum yaptı.. kımse yaşamasın bu durumu. evladın küçüğü büyüğü yokö lütfen tedbır alon okuyanlar varsa, 1 den fazla düşüğü olanlar araştırmaya gidin. hiç gebe kalmayan yıllardır uğraşanlarda gıdın ihmal etmeyın. kımsenın canı yanmasın :(