Serraa_ Kızlar bi türlü adet olmadım nerdeyse iki kutu sokturucu bitirdim bu sabah uyandığımda ic camasirimda 2 3 damla kahverengi leke olduğunu gördüm daha sonrasında hiç gelmedi adet olacakmışım gibi belirtide yok sizce ne olabilirr
Aydeniz09 Serraa_ Gebelik gibi bir düşünceniz varsa neden söktürücü kullandınız? Hamileyseniz o kullandığınız söktürücülerin ne kadar tehlikeli olduğunu biliyormusunuZ?
tambirminnos Serraa_ yerleşme kanaması olabilir belki canım bi test yap istersen ben iki gebeliğimide bu sekilde kahverengi lekelenme ile anlamıştım inşallah seninde öyledir
ElifNilMom Serraa_ eltimin 15 gün geçmişti hamile sanmıştık erken gebelik, normal gebelik, kan hepsi negatif cıktı defalarca yapmasına rağmen sonra doktora gitti adet olamadığı için kist oluşmuş sende de böyle olabilir
Gzde_96 Test yap istersen canım ilk zamanlar yerleşme lekesi gelebiliyor bazı kişilerde bendede olmuştu
Serraa_ Gzde_96 cyclo-progynova diye hap kullanıyorum kullananlar gebe kalmış çoğu bende olabilir miyim acaba
Aydeniz09 Serraa_ Testlerin yanılma payı çok fazla. Benim testler de hep negatif çıkıyordu kan testi yaptırınca hamile olduğumu öğrendim. Gebelik olmayadabilir ama riske atmamalısınız derhal bir doktora gitmelisiniz.
Aydeniz09 Serraa_ ozaman siz en iyisi sağlam bir kadın doğumcudan randevu alın. Gel döllenme falan olabilir yada adet sıkıntısı olabilir. Mide bulantınız psikolojik olmalı.
Serraa_ tambirminnos kan testini 10 gün önce yaptirmistim negatif çıkmıştı hala adet olmadım söktürücü içtim olmadim ve cyclo-progynova ilacı kullandım bu sabah iki damla kadar kop koyu leke geldi cok sasirdim ve devamı gelmedi
tambirminnos Serraa_ daha once hic duymadim kullandıģın ilaćları ama geç deģil bugun kadin doğum druna gorunebilirsin en azından ya ultrasonla yumurtalıklarına rahim duvarına bakar yada tekrar bhcg baktırır
Serraa_ ElifNilMom bende kist vardi ameliyat oldum 10 gün önce yumurtalıklarıma baktı doktor temiz dedi
Axy68 Mrb cyclo progynova bu ilaci doktorum basit kist için verdi bu ay ilk defa 3gun adet gecikmesi yasadim ilac biteli 8gun oldu hala yok rahim filmi cektirmistim birde bu ay bunlarin etkisi olabilirmi