Maysa97 37 hafta dayım ve zaman hiç geçmiyor bebek iyice büyüdüğü için de oturmam yürümem hep zorlaniyorum. Sizler nasıl atlattınız bu süreci 🙏
Ecmel19 Maysa97 36 haftalık oldum bugün aynı şekildeyim bacak aralarım agrıyor resmen ayağa kalkınca karnım batıyor kasılmalarım çoğaldı ve felaket bir bel agrım var😒 bacak agrılarımda cabası
Momdilay Maysa97 ben de 37+5’im saki üç haftadırlar 37’nin içindeyim gibi hissediyom zaman durdu akmıyoooor🤦♀️
Poncikveannesi Maysa97 canım işte o süreç doğurunca geçecek hepimiz aynı durumdayız bende 37+2 haftaya bu gün (24 mart)yatış yapılacak sezeryan için bi yandan tırs tırs yani ben 😂😂
Zuleyhaaslan Maysa97 bende zorlanıyorum yatmak kalkmak oturmak yürümek hepsi zorluyor ama hamileliği sevmiştim zaman neden bana çabuk geçiyor size geçmiyor ya 😁😁🙊 36+4 haftadayız
ArzuK Vallahi atlatamadım ben de daha 37. Hafta bitti çok şükür bin şükür ama hem ben aşırı kiloluyum hem de bebegimin yeri daraldı hareketleri az panik halindeyim sürekli zaman benim için de geçmiyor yalnız degilsin 🤷🏻♀️
Maysa97 ArzuK zaten bebeğin yerinin olmaması o kadar belli ki hareket ettikçe nefesim kesiliyor uykumdan uyandırıyor gerçi çok bir uykum yok ama🙄
Maysa97 Momdilay kız bebekleri erken gelir dediler ama bakalım 38 e yol aldık bebislerimiz iyi bir yılda doğmuyor ama bahtlari açık olur sağlıklıca inşallah