30+3üm sancim,kasilmam felan yok cok sukur ama sulu akintim oluyor doktoruma sordum vajinal fitil kullaniyorum ondandir endise etme dedi kontrolume daha var ama erken gitmek istisemde virusten dolayi korku icindeyim😣bi kac eksiğimde var bilmiyorum nolucak boyle evden disari cikamiyorum🤷