aysenurakay aynen bende de öyle oldu. Adam akıllı hiç birşey demeden gönderdi beni, ben ilki düşük olduğu için çok tedirgindim insan rahatlatıcı kelimeler bekliyor ama hiç. Direk progestan yazdı. Yine korkmaya başladım. Aslında betamla kesem orantılı gidiyor 🥺 Valla çok iyi oldu size denk geldiğim ♥️