Kızlar doktorumun sekreteri aradı biraz önce. İdrar yolu enfeksiyonu olmuşum. Antibiyotik yazmış sabah akşam ve antiseptik.
Hamileliğimin başından beri folik asit, Demir ilacı , tiroid , d vitamini haricinde ilaç kullanmadım. Başım çatladı, grip oldum yine dayandım bir parol bile içmedim kıyamadım. Antibiyotiğin bir zararı yoktur değil mi kullanan var mı içimi rahatlatın 🥺