CEYDAKAAN canım git hemen doktoruna hem rahatlamış olursun hem önlemini al 29 haftadan beri kasılma aynı iekilde yaşadım hep bebek dediler bana ama ben doktora dedim meger kasılmaymış sancılarım çıktı nstde 1 buçuk cmde açıklıgım var düşün bence ihmal etme git en azından bişe yoksa bile kafanı rahatltıp evine dönersin