6+4 günlük hamileyim bugün doktora gittim çok şükür kalp atışını duyduk ama kesenin yanında kan toplanmış dedi yüksek ihtimalle oda keseymiş ama şuan sağlıksız dedi kullanmam için progestan tablet verdi sordum önemli bi durum değil dedi ama ilk bebeğim çok üzülüyorum 😔 varmı başına böyle bisey gelen?