Ben de soğuk aldım, dr a gittim, antibiyotik vermeyeyim şimdi, 2 gün istirahat veriyorum, dinlen dedi geçen hafta salı günü. Bir de tuzlu su gargara yapmamı önerdi. Burnum tıkalı, 3. gün okula gidemem diyordum, gece yatmadan önce tuzlu suyu kaynatıp buharını soludum 3 dk kadar. Ertesi gün açılmıştı burnum, iyiydi. Ama bir daha yapmadım ve burun akıntım geçmedi, öksürük ve balgam başladı fakat boğaz ağrım falan geçmişti. Bugün bi daha tuzlu su buharı soludum, bakalım geçer inşallah. İlaç kullanmadan atlatmaya çalışıyorum ama siz yine de bi dr a sorun, ona göre davranın.Geçmiş olsun.