Adetimin gecikmesi 9 gunum bugun ve kan sonucum negatif cikti sizce gec dollenmemi yoksa yine adetim duzensizlestimi gogus agrilarim az az olmaya basladi cokda merak ediyorum neden boyle oluyo diye evdeki testler bi kac saat sonra cift cizgi olmus ama onlari saymiyolar acaba erken mi yptim kan testini boyle olan varmi sonradan gebelik olan