Yavrum_herseyim baya cahillik,herkesin bünyesi farklı herkes aynı reaksiyonu göstermez.Bşkasına bişey olmadıysa sana olmayacağı anlamına gelmez.Gerçekten allah rızası için biraz kafalar aydınlansın,büyün gün instagramda vakit öldürmek yerine ara sıra kitap okunsun,uzman görüşleri seyredilsin.Geceden beri çok kötüyüm napiyim yazıp burda milleten cevap beklemek yerine çok daha önce doktorunu aramalıydın.Doktor bilmiyor mu telefondan yönlendirmedi seni gel bir öreyim dedi,buradaki insanlar doktordan daha mı bilgili.
evet burası bir paylaşım sitesi,ben şunu aldım,kullanan var mı? şu ürün hakkında fikri olan var mı? bebeğin gazı nasıl çıkar? bebek çorbası nasıl yapılır böyle konularda tecrübeli kişilerden tavsiye alınabilir.Ancak ağrım var,kanamam var,hareket etmiyorv.s.. gibi ağlıkla ilgili konularda buradan ümit beklemek saçma