Ben samsunluyum ama eşimin işi nedeni ile kirikkalede yaşıyorum geçen yıldan bu güne kadar ama doğumu burda düşünmüyorum her ay Kontrollerime samsuna gidiyorum bi kez yaşama gittim kontrol amaçlı ama kendi doktorum samsun ’da şu an 28 haftalık oldum insallah bayram da gidicem doğum dan sonra doncem fiyatlarda samsun da pahalı en az 4 bin