Önümüzdeki pazartesi detayli ultrason randevum var. 22. Haftamda olmus olacağım. 2li 3 lu taramalarida yaptırmamıştım. Doktoruma sordum gitmelimiyim diye gitmelisin dedi ama cok korkuyorum virüs muhabbetinden ne yapacağım bilmiyorum. Sizce de gitmeli miyim detayli ultrason cooook onemli mi?